Tolking av eit måleri – presenter
Hans Dahl (1881-1919): Seterjentens søndag. Foto: O. Væring Eftf.
Gode råd til korleis eit foredrag skal haldast, finn du i Signatur 3 studiebok på s. 90–92. Du bør også lese avsnittet «Analyse og tolking av bilete» på s. 43–44.
Finn eit måleri frå ein av epokane de har jobba med i litteraturhistoria, og presenter det for klassen.
- Du skal kort tolke måleriet og plassere det i ein kulturhistorisk samanheng.
- Du får ca. fem minutt på presentasjonen av måleriet. Læraren kan stille spørsmål etter presentasjonen om noko må oppklarast nærare. Det blir sett av ti minutt til saman for kvar elev.
- Det blir sett ein karakter på presentasjonen som måler det faglege innhaldet og korleis du klarer å formidle dette til tilhøyrarane.
Karakterkriterium
DET FAGLEGE INNHALDET:
- Kreativitet og sjølvstende
- Relevant kunnskap (Svarer du på oppgåva?)
- Forståing for fagstoffet (Forstår du omgrepa du bruker?)
- Disponering av fagstoffet
SJØLVE PRESENTASJONEN (FORM):
- Kroppsspråk
- Blikkontakt med publikum
- Tempo og pausar
- Stemmebruk
Under førelesninga skal måleriet vere framme på lerretet. Det er altså ingen PowerPoint-presentasjon. Manus skal leverast til læraren.
Du må sjølv finne måleriet og få det godkjent. Ingen skal presentere det same måleriet.